Fialottan

i äventyret livet!

Men VARFÖR???

Kategori: Fialottas

Ja blev så besviken så ja vet inte vart jag ska ta vägen! Why bother asking if you don´t really care??

Fredagkväll och jag är hemma själv. Skönt och jobbigt på samma gång. Ska ta en dusch, sätta på mej myskläderna o sen ett fotbad tror jag... Dega framför TV:n o tröstäta choklad o vindruvor (o allt annat som finns hemma kanske).

Jag borde nog konsultera min dagbok igen.... Skriva av mej ordentligt för nu känns det verkligen som jag behöver det!

Kom nu katten så sätter vi oss i soffan o pratar lite du o jag... Du är iallafall en god lyssnare! =/

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag vill bara ge dig min favoritlåt just nu, för musik är något jag man ska ge ge vidare.. Brad heter bandet, The day brings heter låten.. du får den när vi hörs nästa gång här där vi simmar omkring.. Ha det så gott min kära vän och jag tycker det är skönt att dela livet med dig.. kram!!!

    2006-12-03 | 21:52:01
  • Idis säger:

    Fiia! Har du åxå en bloggis? Se där ja. Kul! Hoppas chokladen och vindruvorna och fotbadet och kattpratet hjälpte dej... Kramis! från Idis. Som gillar små söta ord. -isar. :D

    2006-12-11 | 20:03:10
    Bloggadress: http://idawidberg.blogspot.com
  • Idis säger:

    Fiia! Har du åxå en bloggis? Se där ja. Kul! Hoppas chokladen och vindruvorna och fotbadet och kattpratet hjälpte dej... Kramis! från Idis. Som gillar små söta ord. -isar. :D

    2006-12-11 | 22:57:46
  • Idis säger:

    Fiia! Har du åxå en bloggis? Se där ja. Kul! Hoppas chokladen och vindruvorna och fotbadet och kattpratet hjälpte dej... Kramis! från Idis. Som gillar små söta ord. -isar. :D

    2006-12-11 | 22:58:12
    Bloggadress: http://www.idawidberg.blogspot.com
  • Idis säger:

    Fiia! Har du åxå en bloggis? Se där ja. Kul! Hoppas chokladen och vindruvorna och fotbadet och deget och kattpratet hjälpte dej... Kramis! från Idis. Som gillar små söta ord. -isar. :D

    2006-12-11 | 23:00:16
    Bloggadress: http://www.idawidberg.blogspot.com
  • Ida säger:

    OJ! Vill påpeka att jag ej har tryckt in fyra kommentarer med flit!! Servern hängde sig fett. :o

    2006-12-11 | 23:07:11
    Bloggadress: http://idawidberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: