Fialottan

i äventyret livet!

Hemma från frizon

Kategori: Fialottas

Mmm... Är väääldigt trött, trots att jag stannade kvar och sov riktigt gott i 10 timmar hemma hos mina kära föräldrar! Det tar på krafterna att va på festival! Man är väl inte så ung längre.... Hahahahahaha! Nä, men det har varit riktigt gött och mina kära arbetare har gjort det lätt för mej för dom har jobbat så otroligt bra! Har fått se många bra band och träffat goda vänner!

Har spenderat hela dagen med att fylla flyttlådor. Inser varje gång jag flyttar hur sjukt mycket grejer jag har. Jag packar och packar men det tar aldrig slut! Ändå rensar jag bort flera kassar med grejer varje gång jag flyttar. Är man materialist eller vad!? =) Fick idag veta att nu är min nya lägenhet färdigmålad och imorn får jag min nyckel!!! Ska bli spännande att se hur det blev med färgerna jag har valt!

Häna-Märy, den här länken är till dej eftersom du inte kunde komma ut till Frizon. Det var mycket bättre live men här får du en liten feeling av det iallafall:

http://www.kanallokal.se/webb-tv/gbgtopp10/elefant

Kommentarer

  • hänsi-märsi säger:

    taaaack för länken syster! du vet vad jag går igång på, hehe! dom är så galet sköna ju! måste va så roligt att spela sån musik! snyggt med blås också ju. puss

    2008-08-12 | 20:43:29

Kommentera inlägget här: