Fialottan

i äventyret livet!

Världens bästa låt... Hahaha

Kategori: Fialottas



"Om du vill ha mig så får du va med mig.
Och inte ha dig med Filippa.
Om du bedrar mig då blir du av med mig
Då kan du ha dig med Filippa."

Sticker du ut hakan, släng dig i en vägg
Ta och sälj ett lakan
och lägg - ägg
Lagt kort ligger
Lagt kort ligger"

Hihi, det var sjukt längesen jag såg på detta. Minns att jag tyckte dom va såååå coola! Nu har jag faktiskt varit inne och beställt DVD:n på CDON... Var bara tvungen! =)

Kommentarer

  • systra di säger:

    Ebba o Didrik!!! Haha, nostalgi! När gängtjejens kompis säger "precis" så tänkte jag på våran 80-talsfilm.. haha!

    2008-08-12 | 20:48:59
  • Fia till systra si säger:

    Haha, ja jusst ja! Det kanske var från Ebba & Didrik du fick inspirationen!! ;)

    2008-08-13 | 08:54:21

Kommentera inlägget här: