Fialottan

i äventyret livet!

Sova är väl en onödig lyx eller?

Kategori: Fialottas

Tjena vilken helg det har varit! Jag va såå trött igår, men det är ju värt det =)

Jag har haft lite extra svårt att gå och lägga mig senaste två veckorna, och konsekvensen av det är att jag sover lite dåligt och vaknar alldeles för tidigt på mornarna... Typ somnar vid två och vaknar vid 7... Ingen bra kombination! Men nu efter helgen så var jag nog alldeles för slut för jag somnade vid halv ett och vaknade halv tio!!! Skönt! Jag känner mig nästan pigg idag och det har inte varit en vanlig känsla senaste tiden =)

Maj är så galet fullsmockat! Det är ju fullt ös nu i helgen med valborg och konserten, veckan därpå är det konfaläger, sen är det ungdomsledardagar, konfaavslutningsgudstjänst, SAU/SAM årskonferens på gullbranna.... Och därimellan ska jag hinna med att jobba som vanligt också... Hehe. JAg har ett spännande jobb!

Just nu sitter jag och planerar för söndagens gudstjänst och förbereder för KONSERTEN MED OLE PÅ LÖRDAG!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: