Fialottan

i äventyret livet!

Blommor!

Kategori: Fialottas

Det är så galet bra med vänner! Jag och S konstaterade idag att vi nog tillhör kategorin som är sociala men uppskattar få nära vänner mer än att va tjenis med allt och alla. Jag är så glad för mina vänner och jag uppskattr dom hur mycket som helst!

Inte nog med det. Man blir ju alltid glad av blommor. Idag har jag fått två stycken!!!

K var här och åt lunch idag. Vi skulle planera... Det blev inte så mycket planerat för vi hade så mycket annat att prata om. Sen när hon gått satt jag en stund vid jobbmailen och sen fick jag bråttom för att hinna till träningen. På väg ut genom dörren snubblar jag över en påse med en fin blomma i! Jag blev helt tagen av blomman och det fina kortet!

Sen ikväll när S kom så hade hon också med sig en blomma "för att jag tycker om dej!". Jag tycker om dej också!!!

Återigen: Jag har mycket hellre några få riktigt nära, guld värda vänner än massa spridda ytliga kontakter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: