Fialottan

i äventyret livet!

Halliballou!

Kategori: Fialottas

My oh my vilken helg jag har haft! Värdeprognoserna lovade regnrusk men vi fick soooool på gullbranna och ett asgött konfaläger! Goa konfirmander, lektioner, mys, några puckon som badade i havet, vattenkrig, möten, matkrig på vägen hem... Lyckat va ordet! =)

Jag var hemma i ca 10 minuter på söndagen sen bar det av till Mulleängen oh scoutinvigning. Jag är numera invigd scout =) Känns så fint så fint... Haha

Ikväll har jag vår-rusat. Skönt väder men lite väl trångt på promenadvägarna kanske. Men väldigt trevligt. Extra trevligt när man hör Peter Siepens sköna stämma tjötandes i micken hela tiden =) Han sjöng en del också... Men det va inte så fint, haha! Måste erkänna att jag tycker han är rätt snygg faktiskt. Nog för han har grymt skumma kläder ibland, men idag var det riktigt nice bortsett från de neonrosa 80-tals jympadojjorna han hade... =) Här kommer en bild på sköningen.



Uppvärmning och väntan på startskottet
  
 
å så va vi iväg... å på vägen stog dom här glada spelemännen!
 
  
Ja lekte lite med photoshop idag... Stört va man kan retuschera!
(även om proffsen gör det bättre än jag!)
 
 


 

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    som sagt, jag tycker hatten ska bort också. sen kom jag på nu att hans örhängen kunde han kanske klara sig utan också... men annars så! :)

    2009-05-12 | 22:54:18
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: