Fialottan

i äventyret livet!

Längtan!

Kategori: Fialottas

Nu har jag packat klart... Ja, jag packar kvällen/natten innan jag ska åka som vanligt... Men det går liksom inte att börja tidigare. Hur ska man veta vad man vill ha på sig flera dar innan!? Hahaha, närå, jag är inte så kinkig. Men jag är lite tidsoptimist och kanske lite lat också. Skjuter gärna upp såna oviktiga saker som att packa eller städa när man har roligare saker framför sig. Typ som ikväll, kvällsmat och spela spel med Sara och två karlar =) 

När jag packade hade jag satt på spotify och efter en stund så hoppar skärmsläckaren igång i form av ett bildspel... Och det kom upp massa bilder på dej och mej Hanna-Mia! Från Florida!!! Darling jag längtar efter våra lilla roadtrip! Då ska vi pumpa Jordin Sparks - One step at the time... Kommer nog lyssna sönder den i sommar, men kan ändå inte låta bli den. vet inte riktigt varför men den har verkligen fastnat! Den finns på min "The one and only bilskiva 2009" =)

(kan inte låta bli att lägga ut lite Floridabilder...)

     
  
   
  
  





 

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    man blir så glad av dom där bilderna! man blir alltid glad av bilder från när vi umgåtts eller rest tillsammans! jag får aldrig nog av dig! :P du och jag på semester sofia, det kan nog inte bli bättre. jag längtar också till årets systrarna-bergman-trip! :) one step at the time är skön så den kan vi pumpa tungt.

    2009-05-22 | 09:25:26
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: