Fialottan

i äventyret livet!

Shit va det svängde!

Kategori: Fialottas

Och ödmjukare artist och band får man leta efter! Tjeeeena va bra det va alltså! Ole Børud är sjukt bra på scen, både musikaliskt men också som entertainer. Han bjöd verkligen på sig själv, men bäst va att han inte nånstans gömde undan Gud! Han sa det gång på gång att det handlar om Gud. Och som avslutning på konserten körde han Chi-Rho från gamla skivan. Jag snackade lite med honom efteråt och frågade vad det betyder. Och det står för bokstäverna XP som man brukar se i kyrkorna. Det betyder Jesus Kristus. "By Him all things were created, and the fullness of His love is Chi-Rho". Jag fick äran att vara värd tillsammans med Andreas Joakimsson, och ajemen det gick ju fint =) Detta va en av de grymmaste konserter jag har varit på! Och körarna... My gosh! Daniel Lindström och Christos Gontevas... Mamma mia! Det var ett hallelujah-moment! Alltså, jag blir så imponerad när proffsiga människor inte ser sig själva som större o bättre än andra! Hela detta bandet va så grymt sköna. Lätta att snacka med och absolut inga diva fasoner. Sånt gillar jag!



Detta var enligt Ole den enda posen som gällde... Tills pappa kom fram! =)

 

"Tack för en riktigt bra konsert, men inte trodde jag du va så kort!" =) Så Ole snackade på om att det är ju det bästa att va så kort som han. Sen började han jämföra muskler med pappa och sa att han låg lite efter! =) Sen kom den stenhårda, spänniga posen fram. Se själv! =)



How i löööv Oles music even more now!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    chi rho om man ska va petig! ;)

    2009-05-03 | 21:54:00
  • Anonym säger:

    Mäh... okej då! =)

    2009-05-03 | 22:00:27
  • KJ säger:

    Ole Börud har jag headbangat till..men det var mer i Extol! ;) Måste säga att jag föredrar det så, men det klart..han är grymt bra nu med! :)

    2009-05-18 | 15:18:40
    Bloggadress: http://realkj.blogspot.com
  • Fia till KJ säger:

    Hehe, visste inte att du va en headbanger! =) Jag gillade honom i extol också men detta är nog bättre ändå! Ännu mer sen jag hört honom live! Han kommer till Torp-konderensen och Gullbrannafestivalen också! I´ll be there =)

    2009-05-19 | 00:29:10

Kommentera inlägget här: