Fialottan

i äventyret livet!

Vilken bluff!

Kategori: Fialottas

Bästa sättet att bli av med träningsväk i stela muskler är att träna... Vilken lögn!! Jag har så ont i mina stela muskler så ja kan knappt gå!!! Hahahaha. Jag hade ju mitt friskispass idag och tänkte att det nog skulle gå bra, och att jag skulle bli mjukare i kroppen... Men icke! Jag kunde genomföra hela passet även om det var lite tungt. Men nu när jag har varit hemma en timme så är ja minst dubbelt så stel som jag va innan! Dags att börja rida lite mer regelbundet tror jag!
Nån som har en häst till övers?? =)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag har nog kommit fram till att man aldrig kommer sluta få träningsvärk, hur regelbundent man än tränar.

    2009-05-12 | 11:09:46
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: