Fialottan

i äventyret livet!

Julmys, yeah!

Kategori: Fialottas



Igår hade jag och min kära vän en grymt mysig dag/kväll! Vi hade länge pratat om att vi aldrig hinner prata ordentligt när vi ses. Så vi gjorde slag i saken och bokade in ordentligt med kvalitetstid och vi bestämde även att jag skulle sova över hos henne. Hur ofta gör man sånt nu när man inte är tonåring längre?! Jag kom vid 14 och då hade hon lagat mat som vi njöt av lääänge. Efterrätt med chokladbollar och thé. Sen skulle jag iväg på en grej mellan 17-18 och när jag kom hem igen förberedde vi vårat pre-julmys! Kokade tomtegröt som vi sen åt tillsammans med skinkmacka med senap, julmust, clementiner och skumtomtar! Lovely! =) Till detta en riktigt bra film som heter Partition. Otroligt härligt med vänner!

Och på tal om vänner så var mitt lyckopiller från Malmö här ikväll! Vi va som två slöa paddor båda två när jag kom hem från dagis och hon från en runda på stan. Tjötade en stund, hon liggande i soffan och jag på golvet. Sen bakade hon scones medan jag tittade på =) Vi kikade på en film medans vi åt och sen ballade det ur! Hon liksom bara fick ett ryck och började tok-flumma. Dansade och spelade olika roller. Sjukt roligt! Själv var jag fortfarande så trött och så avslappnad efter att ha fått mycket rygg-pill av henne, så jag låg i soffan och skrattade =)

Vänner alltså. Säger bara VÄNNER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: