Fialottan

i äventyret livet!

Efter stormen...

Kategori: Fialottas



Hur kan man annat än att tycka att denna himmel är vacker? En liten promenad med denna utsikten var helt rätt för mig just nu. Efter en lång dag med tjurpuppe-fia och arga slänga-saker-i-väggen-fia så andades jag ut när jag såg detta. Sen var jag ju väl förberedd för denna syn efter att ha pratat med världens bästa pojkvän. Han som kan läsa mig bättre än jag själv. Som osjälviskt ger och ger och ger av sig själv. Jag är verkligen lyckligt lottat som har honom!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Njut av en bra man! Det är du verkligen värd! Tycker själv om dig sjukt mycket och önskar att vi bodde många mil närmare varandra! Puss vännen!

    2011-05-02 | 15:11:26
  • Samme säger:

    Men vet du?... Din gubbtjuv till karlslusk tycker också han är lyckligt lottad och håller av sitt fruntimmer. Jag har från en säker källa hört att han är glad att ha dig. Puss min kära.

    2011-05-05 | 12:14:10

Kommentera inlägget här: