Fialottan

i äventyret livet!

Old shoes - New shoes

Kategori: Fialottas



Då var det dags. Mina absoluta favoritskor som glatt mig varje vår i
åtta år (blev lite chockad när jag tänkte efter hur länge jag haft dem)
fick bereda plats för ett par spralligt röda tygskor. Inte för att jag
kommer slänga de gamla trotjänarna, icke sa nicke! Men jag inser ju
att de snart faller i bitar. Inte ens den svarta skokrämen fäster i det slitna
på skon längre. Brukar putsa upp dem med svart kräm 4-5 gånger
varje säsong. Men nu vill dom inte vara med längre. Dom är fortfarande
de skönaste skorna jag äger. Men jag blir väldigt glad av mina nya skor
också. Vem blir inte lycklig av massa färg!? När det är vår är färg ett
stort måste. Habegäret väcks när jag ser alla färgglada byxor överallt
i skyltfönstrena på stan... Våren är här! =)

Kommentarer

  • Lillasyster säger:

    Fräckt med röda pjucks!! Lovely!

    2012-04-02 | 12:32:52

Kommentera inlägget här: