Fialottan

i äventyret livet!

Du o ja söster

Kategori: Fialottas

Fick ett dygn med älskade systeryster innan det var dags att bege mig till Kumla
för lite (ruskigt effektiv) bröllopsplanering. Vi har så roligt Hanna-Mia och jag!
Varje gång vi ses tänker jag "åh, vi skulle ju bo i samma trappuppgång och ses varje dag!"
Det vore ju helt enkelt underbart! Jag försöker locka och pocka för att hon
ska flytta hit. Än har jag inte lyckats... Hehe
Vad gör man tillsammans med sin älskade syster, jo man spelar maxi yatzy.
Om och om och om igen! =)

Kommentarer

  • Theresia säger:

    Systrar är så bra att ha!! :)

    2012-03-08 | 14:04:06
    Bloggadress: http://fruwikstrom.blogspot.com
  • Hanna-Mia säger:

    Mums!! Du o ja söster, du o ja! Jag kände för att flytta idag igen, för att jag saknar dig och känt mig så uttråkad här. Men det räcker ju inte riktigt till ändå. Helst vill jag flytta Jönköping till Örebro eller tvärtom, så blir alla nöjda. ;)

    2012-03-09 | 15:24:00
  • Söster säger:

    Och just det! Instagram-pics kommer snaaaart på bloggen. Jag måste bara få till motivationen först! Ikväll eller imorgon kanske! :P

    2012-03-09 | 15:25:13

Kommentera inlägget här: