Fialottan

i äventyret livet!

Känner mig lite proffsig nu, hehe

Kategori: Fialottas

När min kära vän ML och hennes Ola gifte sig anlitade dom Mikael Julin som fotograf. Riktigt duktig kille! Jag sprang runt och fotade behind the scenes för att sånt är lite kul för brudparet att ha. Sen bad Mikael om att få bilderna och nu ligger dom på hans hemsida. Nu känner jag mig lite mallig och låtsas att jag är en proffsfotograf, hehe. Mitt namn står ju där på hans hemsida liksom. Jag kan varmt rekommendera Mikael "Julle" Julin som fotograf!

Kommentarer

  • Julle säger:

    Hejsan.

    Kul att du tyckte jag var duktig ;-)

    Har tyvärr gjort om sidan nu, men får väl lägga in dig igen ;-)

    MVh Julle.

    2014-01-02 | 10:04:39
    Bloggadress: http://www.bildeffekt.se

Kommentera inlägget här: