Fialottan

i äventyret livet!

En lugn söndag

Kategori: Fialottas

Det är aldeles grått ute idag... Men inte inne hos mej! =) Snart ska vi laga lite mat lillebroren och jag. Trevligt med lite middagssällskap så här på en söndag. Fast just nu sitter vi med varsin dator... Inte särskillt socialt! =) Känner mig så där nöjd som man kan va ibland... Va på ett bra möte idag på förmiddagen där jag fick ta lite nya kliv i min vandring med Jesus "han som är den coolaste av alla" för att citera en barnsång! Det är skönt o göra en nystart ibland när man kommit in i nån slags lunk som inte direkt för en framåt utan man bara står o stampar och blir trött o grinig och så.

Nu måste jag rycka lite i bror min så vi får nån mat idag! =)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej du vackra! Jag saknar dig.

    2006-10-22 | 19:27:16

Kommentera inlägget här: