Fialottan

i äventyret livet!

Hon är fantastisk!

Kategori: Fialottas

Lisa Nilsson

Va på konsert med Lisa Nilsson och Banda Beleza igår!!! Jag måste säga att jag inte hade nåra jättehöga förväntningar. Lisa är ju alltid duktig men nu skulle det ju vara brazilieninspirerad musik och det tyckte jag inte lät så jättekul. Men det var verkligen bra! Riktigt bra, så bra att ja kanske till och med köper skivan! =) Nåt som imponerade på mej var att hon gav en tvåtimmarskonsert där hon dansade runt på scenen outtröttlig med samma energi rakt igenom trots att hon är gravid! Helt enkelt en fantastisk artist! =) Ska jag säga det igen? Det var verkligen bra igår!!!

Kommentarer

  • Stina Karlsson säger:

    Sist jag lyssnade på henne efter att ha kört till Malmö alldeles lite för fort för att hinna, satt hon på en stol och var inte riktigt där, det lät rätt men hon var inte riktigt där... Vi skulle testa Malmö en helg och nu bor jag där. Helgen var skoj och nu funderar jag på, om den hade varit fruktansvärd, om jag hade bott där nu då? Och om jag bor i Malmö men är i Jönköping i tankarna, då är jag inte någonstans... Nu är jag i Jönköping i tankarna och på riktigt och jag måste va där jag är för att må bäst och kunna bemöta människor... Och Sofia, va bra att du var där med Lisa...! Och va bra att jag är i hos dig nu i ditt hem! Tack för att du är en underbar kompis!!!

    2006-10-30 | 11:42:16

Kommentera inlägget här: