Fialottan

i äventyret livet!

Trött som aset...

Kategori: Fialottas

Oj oj oj... Inflyttnings och födelsedagsfest igår... ungefär 40 gäster!!! Sjukt roligt! Man räknar ju inte med att alla man bjuder ska kunna komma... Och så kommer nästan alla liksom! Fullt ös i lägenheten. Mitt när alla började gå till köket för att ta mat kom två väktare och ringde på dörren... hehe... Dom kom med ett kylskåp, för vårat hade pajat. Dom såg en aning fundersamma ut när jag öppnade dörren och dom skulle ta sig förbi en sjö av skor och tränga sig igenom allt folk! Haha... En otroligt lyckad kväll hade vi iallafall. Jag och Hanna-Mia städade undan och diskade till klockan va 03.... Vad gjorde Simon och Esther? Satt i simons säng o höll varann i handen och fnissade o såddär ... =) Jaja... skönt att man inte ska jobba förns på onsdag iallafall!

Kommentarer

  • Häna-Mary säger:

    Hello sister! Blev en aning paff när din blogg kom upp som startsida, haha! Hur skaffar man en blogg? Jag vill också.. :)Du kan väl hjälpa mig att skaffa en vid tillfälle! Tack på förhand! Nu ska jag leta reda på den där Benny-låten. Vi ses sen! Kram i massor

    2006-09-18 | 08:05:40

Kommentera inlägget här: