Fialottan

i äventyret livet!

Bröllop, tavlor och örhängen...

Kategori: Fialottas

Jaa.. Det blev en Herr & Fru Gullner! =) Hennes hår är ju helt otroligt! Jag fick förmånen att vara med under förberedelserna och fota lite... Dom är inte så tokiga som par heller.. Vackert!
(Det blev den svartvita klänningen för min del...)



Kreativ vecka på Korteboskolan förra veckan. Vad göra??? 
Varför inte testa på nåt nytt, som en tavla kanske?
Sagt och gjort... Vilket pill det blev! Texta och fylla i med fix och sen bladguld...
Det tog sina timmar men det var absolut värt det!
 Alexa målade en jättefin tavla men den lägger jag inte ut här för det vet jag inte om hon skulle bli så glad för...



Idag var jag på Westers pärlbutik i nästan en timme... Hehe... Kom hem med lite smått och gott och alldeles nyss tillverkade jag två par örhängen. Vad tycks??



Nu ska jag sooooova och imorn ska jag göra julgodis till hemgruppens julfest, mysa med Sara och sen gå på "The Christmas Show" på Kinnarps arena!

So Long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: