Fialottan

i äventyret livet!

Skitungar!!!

Kategori: Fialottas

Jag är riktigt arg nu! På alla idioter som håller på med smällare och raketer.. På Råslätt där jag jobbar har det sprungit runt små gäng och smällt hela dagen... Gäng på 8-10 personer i åldrarna 6-18 kanske. Precis innan jag skulle gå från jobbet sprang ett gäng förbi och kastade smällare på vårat fönster så jag va ju lite irriterad redan när jag gick. Sen när jag står och väntar på bussen så kommer ett annat gäng förbi och kastar smällare där vid busshållplatsen. Då kunde jag inte va tyst så ja gick fram till den äldsta killen som kanske va runt 18 och så bad jag att dom skulle sluta slänga smällare så nära människor eftersom det kan skada väldigt mycket om det kommer för nära. Då börjar hela gruppen kaxa upp sig och sen springer dom därifrån medans dom äldsta kastar smällare mot mej och dom små pekar finger!!! Smällarna flög förbi mej med bara några centimeter. Jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: