Fialottan

i äventyret livet!

Men kära nån!!!

Kategori: Fialottas

Imorse när jag skulle åka hem från jobbet va det en kvinna i 40års åldern, ganska stilig, som tokträngde sig för att komma på bussen först av alla! Hon nästan knuffade sig fram och mejade förbi en stackars dam som var på väg på bussen! Och sen när hon väl hade sprungit fram o satt sig så kom det värsta! En handikappad kille satte sig bredvid henne varpå hon tar på sig en riktigt snorkig och överlägsen min och byter plats!!! Hur dum får man bli!!!

Sen va det en annan rolig snubbe på bussen. Han sitter och skrattar för sig själv och under 20 minuter byter han plats säkert 5-6 gånger medan han går o fnissar för sig själv! Han satt bredvid mej i såddär 10 sekunder! =)

Ja mycket kan man va med om på en buss... =)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Nämen titta vikken trevlig liten sida jag hittade !!
    Man är ju tom. med på bild nåra inlägg längre ner...inte dåligt !! Haha !! :o)
    Måste pricka in dig på msn nån kväll så ska du få skicka över lite bilder från Dodds och erics bröllop !!

    Nu ska jag baka muffins !!
    *kram*

    2007-02-15 | 18:10:54
  • Stina Karlsson säger:

    hihihihihihihihi... det är spännande at iakta människor... fast den första du skrev om var inte så trevlig minsann!
    Jag tror att det blir bra att vi ska ses snart! För jag måste det... ha kul med dig!

    2007-02-16 | 11:27:38

Kommentera inlägget här: