Fialottan

i äventyret livet!

Nya hyss av...

Kategori: Fialottas

... Ingen mindre än MIG! =)

Oj oj oj... Först skickade jag Sara på rätt buss men åt fel håll! Så hon satt och åkte med bussen till ändhållplatsen där en förvirrad chaufför frågade om hon inte skulle gå av... Haha... Så hon fick sig en lite rundtur kan man säga! Sen när hon väl kom hit så fikade vi med nybakade scones och kollade på Så ska det låta! Mkt trevligt! Vid halv tio kom Maria för det var ju dags att åka in till stan och café enter i pingst... Vi kom dit och mötte upp två tjejer till. Men det var liksom inte en kotte där och alla vänder sig till mej o frågar "men hade du inte kollat att det var idag?"... Vilket jag naturligtvis inte hade gjort så det är ju såklart nästa fredag dom har öppet!!! Vad gör man då?!?! Jo man ringer till Jacob och säger "Hej nu kommer vi". Det vart en flummig kväll! Dom jag hade med mej inte som som va hemma hos jacob! =) Ja va så trött så jag bara skrattade. När jag försökte förklara nåt nicka dom bara och höll med fast ingen egentligen kunde höra vad jag sa ihop med allt skrattande! Haha... Sen hittade jag en tejprulle... Hehe... Med en sån kan man hitta på busiga grejer......................... =D

Kommentarer

  • stina säger:

    det är därför jag gillar dig sofia!!! det är du och jag sofia!!!
    jag som bor så nära musikhögskolan, ska dit och säga att du måste börja här i malmö!!!
    snart ses vi, jag väntar på samma sätt som när jag var liten och väntade på tomten!

    2007-02-10 | 16:12:41

Kommentera inlägget här: