Fialottan

i äventyret livet!

En "helg" i Malmö om man lyssnar på Stina...

Kategori: Fialottas

Jag åkte ner till Stina i Malmö tisdag-torsdag men hon sa hela tiden att det va helg... "tack för den här helgen" osv... Så nu tror jag att det har varit helg!

Alltså Stina! Du är så underbar!!! Nu va vi ju lite trötta denna gången så det blev ju inte så mycket galet som det brukar bli när det är du och jag... =) Men ändå så är du "mitt lyckopiller, det är därför jag alltid skrattar med dej!"
Hoppas eran surprise blev lyckad! Du e så bra som gör sånt för människor fast du knappt känner dom! Jag och många andra har mycket att lära av dej när det gäller att vara spontan och bjuda på sig själv och finnas för andra människor! You have a gift my friend! Och du är en välsignelse, det tror ja fler kan skriva under på!
Tack för en trevlig "helg", hihi =)





En regnig kvällspromenad med regnkappa o blommiga gummistövlar och hoppa i pölar.
En pytteliten gummianka som va hjärtsnörpande söt med hjärtan på.
En konst(ig) stund med Stina och einstein på Bolagrets tavel avdelnig.
En turkos korridor i ett gammalt föredetta sjukhus.
En fotopromenad med en förbicyklande Daniel och två springande flickor.
En varm choklad och kaffe i ta-med-mugg och lukta på tagetes som inte luktar så fint som dom ser ut.
En Stina och en Fia.... Kan det bli bättre!! =)

Kommentarer

  • stina säger:

    hela sommaren är som en enda stor lång härlig helg för mig! när jag får träffa mina vänner i malmö linköping huskvarna jönköping... och du sofia. tack för att du e du! det var kul att ha dig i malmö i helgen! var e du med ditt stora fina paraply? va du e poetisk, det var vackert att läsa... ses kram!

    2007-07-04 | 11:13:55

Kommentera inlägget här: