Fialottan

i äventyret livet!

Hanna-Maria du är...

Kategori: Fialottas

... världens goaste!!! Kände bara att jag ville säga det! Ska bli kul att ha dej som inneboende några veckor i sommar! Det finns så mycket jag skulle vilja säga... Önskar jag hade skrivit en låt som Fina! Kära nån va jag rös när jag hörde den! Nu har jag inte skrivit nån sång... Men jag vill att du ska veta att jag ÄLSKAR DIG och kommer aldrig nånsin sluta med det! Du får komma, ringa, gråta, skratta, skrika eller bara vara tyst när du vill! Oavsett tid på dygnet så är du alltid välkommen hoppas du förstår det!
Till min underbaraste finaste sötaste lillasyster från din oerhört stolta storasyster!

image88

Här är hon, min fina syster, utanför min lägenhet...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tårögd... hos dig kan jag vara mig, tack! - lillasyster

    2007-06-08 | 13:48:44

Kommentera inlägget här: