Fialottan

i äventyret livet!

Sketna katt-as!

Kategori: Fialottas

Det lilla puckot har mage att komma inspatserande med möss och fåglar hela tiden! Jag har haft honom i snart 4 år och bara sett en ynka mus o en liten fågel som han har tagit. Igår kom han in med en liten mus som han lekte tafatt med under min säng och sen jagade jag ut honom och hann inte in igen förn jag hörde att det krasade i munnen på honom när han bet ihjäl musstackaren! Sånt vill jag inte veta att han gör!!! (Jag vet att katter är rovdjur men jag vill inte se det!) Nyss kom han in med en stor kaja som kämpade för livet! Hela mitt sovrum är täckt av små kaja-dun! Säger bara Katt-As!!

Kommentarer

  • syster yster säger:

    oh man... vad äckligt! där har du en av nackdelarna med att ha katt.
    vi ses snart, kommer nog till dig på måndag. KRAM

    2007-06-09 | 15:08:14
  • stina säger:

    va tufft oliwer!!!

    2007-06-19 | 22:17:33
  • Ida säger:

    Uh! Stackars både dej och kajan! :(

    2007-07-11 | 01:54:05

Kommentera inlägget här: