Fialottan

i äventyret livet!

Göteborg, tja la la la la!

Kategori: Fialottas

Då har man gjort torsdag till söndag i göteborg! Riktigt trevligt. Hälsade på min goa Emmeli och hennes doggy Pixel. Hade gjort en lista på saker som ja skulle behöva köpa innan sommaren eller kanske under sommaren... Den listan är tom nu! Haha, kan säga att jag shoppade en del. Egentligen inget onödigt, bara att det inte var supernödvändigt att handla allt på en gång. På fredagkvällen hälsade vi på hos familjen Smedenteg som bjöd på köttfärspaj (med MYYYYYCKET vitlök i) och spelkväll! Vi hade med oss en godisblomma. =D Lite senare kom Emmelis fästman Daniel också. På lördagen tog vi en lugnt soft film morgon.. Skönt värre. På kvällen åkte vi hem till Daniels kompisar där det vankades tacos och film. Hmm... Det blev rätt speciell taco för dom hade glömt själva tacokryddan och kryddat med indisk masala istället... Men men, mätta blev vi! =) På söndagen åkte vi in på möte i Smyrna där jag sprang på min kära Hanna Bäckrud! Hon presenterade mej för pojkväns-peter som hon sen sa att man kunde kalla peter-pojkvän om man ville... =) Och inte nog med det. Gissa vad hon frågar! Om jag vill komma ner och sjunga med Samuel Hectors team på Pingst-OAS på Lisebergshallen! Jag sa JAAA! =) 
Nu är det dags för mat och sen jobbet... 
Tjingeling 

Kommentarer

  • Eva säger:

    Min lilla Fialotta. Du är så vacker så vacker i ditt nya hår! Puss på dig!

    2007-05-08 | 16:29:01
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se
  • Madde (Smedenteg) säger:

    Mycket trevligt att ni hälsade på!! Sökte på mitt efternamn på google och hittade din blogg, mkt trevligt!
    Hoppas att du har det bra!! KRAM!

    2007-06-20 | 13:32:37

Kommentera inlägget här: