Fialottan

i äventyret livet!

Till en alldeles alldeles underbar!

Kategori: Fialottas

Ibland skulle jag önska att du ville se mig i ögonen och förstå hur mycket jag älskar dig!
Förstå hur mycket jag önskar att jag kunde ta bort allt det som du måste bära på,
allt du grämer dej över, oroar dig för, har ont i magen för...
Jag skulle vilja ge dej känslan av frihet och lycka.
Jag skulle vilja ge dej en blå himmel och en ledig dag på en filt i solen,
åtminstonde EN dag utan att du behöver känna allt det som du känner.
Men du väljer att bära allt själv.
Du vill dela med dej men kan inte släppa taget.
Det gör så vansinnigt ont att se dig lida!
Jag tänker på dej varje dag. Jag ber för dej.
Jag gråter.
När jag och andra säger saker till dej, våga se oss i ögonen!
Då kommer du se att allt vi vill är att älska dig, hjälpa dig, stötta dig, finnas där för dig!
Jag älskar dej älskade du!
För alltid!


Kommentarer

  • jossan säger:

    åh. vad fint det var..

    2008-11-11 | 19:21:10

Kommentera inlägget här: