Fialottan

i äventyret livet!

Dan före dan...

Kategori: Fialottas

För första året på länge så var vi samlade hela familjen kvällen före julafton! Det blev yatzy-spelande i väntan på att gröten kokade färdigt och skinkan griljerades i ugnen. Sen blev det bordshockey, koka knäck, kola och cornflakestoppar, granen togs in och fick en massa glitter och kulor och hjärtan och rosetter... Nu står den i vardagsrummet och glittrar och under ligger alla julklappar. Detta är underbart mysigt! Nu ska jag gå o lägga mig i bäddsoffan som jag delar med min underbara syss! Imorn när vi vaknar är det julafton!

   
 
  
  
  
  

   
   
  
  

Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    jag är inte förvånad över att du också är sjuk, typ ALLA är ju det nu så.. men hur var nyårslägret? jag blev sjuk i onsdags (nyårsafton, dålig tajming) och har varit det sen dess.. dryyygt! kram

    2009-01-04 | 10:57:34
  • hanna-mia säger:

    jag är inte förvånad över att du också är sjuk, typ ALLA är ju det nu så.. men hur var nyårslägret? jag blev sjuk i onsdags (nyårsafton, dålig tajming) och har varit det sen dess.. dryyygt! kram

    2009-01-04 | 10:58:27

Kommentera inlägget här: