Fialottan

i äventyret livet!

Jag är kär!!!

Kategori: Fialottas

Oj oj oj... Vid första anblicken var jag allt lite skeptisk. Men sen kom känslan i fingertopparna och jag ville aldrig släppa taget! Önskar att jag kunde säga att det handlar om en kille... Men så är inte fallet! =) Som tack för att jag medverkade i ITMs julstämning så fick jag en julklapp... Världens gosigaste filt! Helt sjukt men jag har aldrig kännt nåt så mjukt o gosigt! Det är i stil med en riktigt gosig Oliver (min katt som numera bor i Skåne eftersom jag blev allergisk)... Eller det kanske är en konstig jämförelse för då låter det som att det är en päls och det är det inte! Jag vet inte hur jag ska beskriva den.. Den måste upplevas helt enkelt!! =)

Nu ska jag försöka komma i säng... Behöver det verkligen! Men nu har jag bockat av ett par saker på min "To Do-lista" innan jag åker hem till Örebro över julen. Alla julklappar är inslagna och nerpackade och jag har rensat kyrkan på 24-7 material som jag ska ha med på nyårslägret. Imorn ska jag vara med som en av försångarna på gudstjänsten och så ska jag hälsa på hos mina gamla hyresvärdar och kolla av min lägenhet som jag har hyrt ut i andra hand men nu sagt upp. Känns lite konstigt men samtidigt så tror jag att jag kommer bli kvar här nästa år också, så jag kommer ändå inte flytta till Huskvarna snart. Det ska bli trevligt att sitta ner och prata lite med dom för det var längesen nu och dom är så goa!!

Nää.. Hur var det nu? Just ja, sova skulle jag ju försöka göra ja! =)

Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    jag är också kär... i min filt som jag köpte på lagerhaus! :) ps. tack för förklaringen av "hata mjöl" hehe

    2008-12-21 | 13:55:54

Kommentera inlägget här: