Fialottan

i äventyret livet!

Intressant på P1?

Kategori: Fialottas

Igår när jag va hemma från skolan satte jag på radion. Sökte genom kanalerna o tyckte inte det fanns nåt kul. Men på P1 hörde jag att det var Annika Lantz och tänkte att det kunde vara intressant. Många olika inslag men ett som va lite extra roligt. Det handlade om en frisör i Stockholm som klipper folk gratis om dom går med på att prata om sin tro. Vissa samtal filmas och läggs ut på en hemsida där det just handlar om tro. www.mintro.se. Jag är hemma från skolan idag också och satt just och läste igenom hemsidan och kollade på alla filmer där en tjej träffat olika människor och pratar tro. Väldigt intressant sida, absolut värt ett besök! Ännu roligare är att pappa och jag åkte iväg till apoteket på kvällen och i väntan på vår tur så bläddrade vi i Metro och där var det en artikel om just denna frisör! =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej älskling! vad fin din blogg blivit! riktigt fräsch! skulle bara säga det. vi hörs! /lillasystern

    2008-02-02 | 18:07:49
  • stina säger:

    kolalde in sidan o den va bra.. du, jag längtar tills du kommer! behöver dig! kram!

    2008-02-04 | 09:38:05

Kommentera inlägget här: