Fialottan

i äventyret livet!

Jul och Nyår

Kategori: Fialottas

Julen blev bra, jag orkade åka hem och fick fem hela dagar med min familj! Inte helt pigg efter att ha legat hemma med feber i fyra dagar men jag fick ändå komma hem!! Julmat, mys, clementiner, tända ljus, julgran, julklappar, dansande pappa, sällskapssjuk katt, kärlek!!



Nyåret blev att spontant haka på en nyårsfest med 26 gäster. Mycket lyckat! Fick träffa goingar som jag träffar aldeles för sällan, gå in ett par högklackade skor (smärta), god mat, pop-quiz á la Emelie & Sofia, fyrverkerier på stan... Jag är nöjd! =)




Så nu väntar ett nytt år... Nystart? Nya möjligheter? Löften? Det ligger en lång vår framför mej nu. Det är mycket som ska hända och falla på plats. Var kommer jag befinna mej i höst? Huskvarna eller en ny stad? Plugga? Jobba? Musik? Framtid? Söka skolor? Som sagt, mycket som ska på plats... Viss ångest kan komma ibland... Men samtidigt är jag inte orolig! Jag vet så väl att jag har Gud vid min sida. Han lämnar mej aldrig och han vill ju vara med och leda mej! Det kan bli ett väldigt bra år om han får vara med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: