Fialottan

i äventyret livet!

Örebro here I come! =P

Kategori: Fialottas

Not for ever, men till imorn iallafall! Hanna-Mia ska ha inflyttningsfest och jag är så snäll så ja åker dit och hjälper henne med förberedelserna när hon är på jobbet... =) Många gäster blir det i hennes lilla etta... Mmm... Vi får se hur det slutar! =) Och: så måste jag bara skriva några värmande ord om Colbie Caillat. Bara tokälskar hennes skiva "Coco". Lyssningstips från lilla mej =)


Vad händer?!?! Är mitt inne i virveln igen... Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska tänka, vad jag ska säga... Väntar på lugnet efter stormen... Det kommer ju så småningom, eller hur?!

Kommentarer

  • stina säger:

    sofiiiiiia va ja saknar dej nu! sitter just nu hemma o saknar småland o dej... igår va det så halt i malmö så att alla gled runt, sen började det snöa! så det e mysigt här me... måste ut o gå i parken snart... lugnet finns mitt i stormen också, tror ja... så vila några sekunder i taget, en minut, en timme... i ditt stormiga liv... snart skaffar ja hemtel så då kan vi vila tillsammans, hihi! krammmm!

    2008-01-06 | 15:05:08

Kommentera inlägget här: