Fialottan

i äventyret livet!

SORG!!!

Kategori: Fialottas

image222

Världens mysigaste katt måste få ett nytt hem... Jag fick beskedet igår, jag är kraftigt allergisk mot min älskling. Grät hela dagen och är fortfarande lite labil... Kanske svårt att förstå om man inte är djurägare själv, men man fäster sig enormt vid husdjur! Oliver är ju nästan som min bebis eller nåt... =) Äver om det är enormt tråkigt och sorgligt att jag måste ge bort honom så är det ju skönt att äntligen få veta orsaken till varför jag har varit sjuk i 2,5 månad! Usch... Hemma från skolan idag och smälter det hela. Tack för allt stöd underbara människor!!!

Varför händer allt svårt samtidigt?! "Efter regn kommer solsken"... Det ser jag fram emot!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Känner med dej... Hang in there!

    2008-01-12 | 13:06:11
  • Eva säger:

    Vännen min...så tråkigt! Oliver som är så mysig. Jag hade gärna tagit honom om jag inte hade bott inneboende. Hoppas verkligen solskenet kommer till dig snart! Stor kram

    2008-01-15 | 11:53:17
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se

Kommentera inlägget här: