Fialottan

i äventyret livet!

Varannan vecka...

Kategori: Fialottas

Det är ett sånt förhållande vi har nu på slutet... Min lägenhet och jag!

Skrev ju innan att jag är väldigt kluven inför flytten... Men jag var och valde färger i den nya lägenheten idag och det känns bra! Nu måste jag bara vänta och se om styrelsen godkänner mina val... Inte så mycket vitt precis!! Hehe

Om 10 minuter släpar jag mej till bussen och sen tåget till Vårgårda. Släpa är verkligen rätt ord. Insåg att jag måste köpa en stoooor resväska så ja slipper detta varje gång jag ska iväg. Nu har jag en hyfsat stor väska för kläder. En liten resväska på hjul där bara mitt täcke fick plats. Sen en proppfull ryggsäck med luftmadrass, kudde och lakan... Kämpigt!!
Jeje, ikväll ska jag o Jalle repa och imorn spelar vi i Alingsås. Sen blir det rep hela sö-må med lovsångsteamet och på tisdag drar Ungdoms-OAS igång i Borås!

So long!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad blev det för färger nu då? blir det fondvägg? pusselipuss /hanna-mia

    2008-07-18 | 22:10:42
  • Eva säger:

    Hoppas spelningen gick bra! Vi hann inte med nåt stopp hos dig igår tyvärr. Hoppas verkligen att det hinns med en annan gång. Puss!

    2008-07-21 | 08:55:21
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: