Fialottan

i äventyret livet!

Som på nålar!!!

Kategori: Fialottas

Det är olidligt att sitta och vänta så här! "Vi hörs efter församlingsmötet på söndag" kan ju innebära vilken dag som helst ju... Men jag vill veta nuuuuuu! Min höst ligger i Herrens händer så jag kan väl vara lugn i att det blir bra. Men ändå liksom! Otåligheten är helt omöjligt att komma runt idag... Hoppas verkligen att pastorn ringer imorn så jag får svar... Som jag även kan dela med mej av till alla nyfikna! =)

Igår hade jag och Jalle spelning i Vaggeryd på missionskyrkans sommarkväll. Det gick jättebra!! Såååååå roligt att få sjunga sådär! En kille tyckte vi skulle spela in och börja sälja skivor, hihi.

Imorn far jag till Örebro. Semester en vecka... Om det nu blir semester! Lillebror ska ju gifta sig på lördag så det blir kanske lite fix för det.

Nu går telefonerna varma här!! I´ll be back!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: