Fialottan

i äventyret livet!

Skottat snö!

Kategori: Fialottas

Jaa... Så har man börjat dagen med att skotta snö för att ta sig ut till vägen... Är jag ensam om att verkligen gilla snön!? Okej, jag hade också börjat få vårkänsla men jag kan inte låta bli att vara glad åt snön! Det är så vackert och allt blir så ljust! Bättre att vara glad åt snön nu när den är här än att gå o va tjurig och vänta på att den ska smälta. Blir så jobbigt då. Nä på med termobrallorna och så ut och ha snöbollskrig!!! Nån som vill va med?!?! =)

image236

utanför mammas o pappas hus... Tror det är Hääna-Mary som tagit bilden...

Kommentarer

  • sysstärr säger:

    mucho fin bild som jag gärna skulle ta åt mig äran för, men jag tror det är mamma som tagit den...

    2008-04-01 | 10:23:49

Kommentera inlägget här: