Fialottan

i äventyret livet!

Våfflat hår o trevlig helg!

Kategori: Fialottas

Mmm... "Fia vad har du gjort i helgen?" Joo, jag vaknade 7 på min lediga lördag. Knepigt kan man tycka, och JA det tycker jag också. Men så funkar jag! Kollade ett avsnitt av vänner till frukost o sen fick jag för mej att jag skulle våffla håret... =) Har ju under en längre tid varit lite sugen på att permanenta mej och tänkte att detta får duga så länge! Sagt och gjort och fluffigt blev det! Hehe. But I like it!! *Se bilden nedan* Det tog bara 1,5 timme... =) Mmm... Skulle va skönt att ha ett fluff istället för mitt tunna platta hår... Hade iallafall en alldeles, alldeles uuuuunderbar lördag! Åkte hem till Sara och vi tog en promenad upp till SVF för att kika på deras öppet hus och sen tog vi oss ner till stan och åt pastasallad på Kaffepaus tillsammans med Alexandra. Såå nice. Tre brudar, ingen stress och massa prat. Fabulous! Satt nog där i ca 3-4 timmar =) Sen for jag o Sara hem o skulle ha killkväll tänkre vi (fråga inte hur vi tänkte att det skulle gå till...) Det blev nog inte så killigt med tanke på att vi såg världens tjejfilm o pratade tjejsnack halva natten! Hehe... Söndag morgon vaknade jag såklart 7 igen!!! Puckad kropp jag har. Vi släckte ju vid 3 liksom! Welll well.. Iallafall så knatade vi upp till Kungsporten och det var absolut värt det! Helnajs! Och så fick jag ett mms med ett glatt besked och ljuvligt söt bild, Grattis Therese!! =)

image234

Kommentarer

  • aaalex säger:

    hoppsan kerstin...va söt du e...hehe

    2008-03-10 | 21:14:26
  • Fia till aaalex säger:

    Hehe, tackar tackar! "Hoppsan Kerstin" det uttrycket använder lillasyster jämt!! =)

    2008-03-10 | 21:44:59
  • storasysters lillasyster säger:

    se där, du blev (som jag anade) het med våfflat hår... ett hoppsan kerstin på det! ;)

    2008-03-11 | 21:20:23

Kommentera inlägget här: