Fialottan

i äventyret livet!

Jag mys-ryser!

Kategori: Fialottas

Imorn... IMORN SKA JAG JULPYNTA!!! Jag har längtat =) Och eftersom jag storstädade i måndags kan jag alltså ägna hela min lediga dag imorn åt att fixa och dona! Kanske till och med hinner knåpa fram några julkort.. Varit på stan och inhandlat några mysiga saker. Bl.. en krans av mossa med bär och äpplen och röda band. Den ska hängas upp på min ytterdörr. Sen köpte jag tjocka trä bokstäver målat i en varm röd färg, de är knappt en decimeter höga, och de bildar "GOD JUL". I söndags köpte jag en plastgran! Jag tänker varje år att jag vill ha en gran! Men innan har jag dragit mej för att köpa en, för en riktig gran är inte så stor idé eftersom jag åker til Örebro över julen. Jag har alltid tänkt att ska jag ha en gran så SKA den vara äkta så man känner doften och allt! Men nu kände jag bara att, Nej nu vill jag ha en gran! Tänk att få gå upp på morgnarna och tända granen. Då är ju hela dagen räddad och även extremt tidiga morgnar (som annars skulle vara pest) blir nu ljuvliga! =)

  

Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    så det blev en plastgran i år alltså! härligt! du har väl en massa roligt julgranspynt oxå!? kram

    2008-11-26 | 22:01:58
  • Jossan säger:

    Fia du är så himla härlig :) ! Jag ska också ha en gran men jag ska minsann ha en riktig säger pappa! :P Jag är också ledig imon! Mer sånt åt folket och speciellt åt MIG!

    2008-11-27 | 01:01:15
  • Fia till Hanna-mia säger:

    Jepp! Plastgran lev det. Klart jag hellre skulle haft en riktig gran men bättre en plastgran än ingen alls! =)

    2008-11-27 | 12:26:17

Kommentera inlägget här: