Fialottan

i äventyret livet!

By the way...

Kategori: Fialottas

så blev inte denna söndag så tokig ändå! =)

Jag har pulat lite med en tavla som jag inte riktigt vet vad det ska bli av den... Eller jag vet ju hur den ska se ut men inte vad jag ska göra med den... Hmm... Det är ju inte särskilt långt kvar till jul, kanske blir den en julklapp! =) Bäst att inte visa bilder på den här isåfall... hehe...

Sen var jag ute och gick en sväng på vätterstranden. Inte en människa ute så det var härligt!

När jag kom hem insåg jag att det ju är ett roligt pass på friskis på söndagar så jag gick dit! Det är en ledare som jag varit värd åt och hon är grym på att göra annorlunda pass! Väldigt kreativ är hon. Insåg att det var längesen jag gick på ett pass som inte bara kör på samma gamla vanliga rörelser. Min hjärna behövde den jympan, hehe! Mer Jenny-jympa åt folket!

Nu ska jag äta, duscha o kolla på mer vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: