Fialottan

i äventyret livet!

Ledig helg!

Kategori: Fialottas

O hej vad ja njuter!! Anlände till Lund igår vid 12.30. Strosade runt på egen hand en stund innan jag möttes upp av min underbara Jessica! Åt riktigt god lunch på ett "brat"-ställe med hög musik och sen gav vi oss ut i duggregnet för att hyra film och handla mat. När vi kom hem segade vi ihop i soffan en stund. Men sen fick vi fart och gick på promenad i regnet! Jag blev väldigt förvånad över att se så mycket människor ute när det regnade! När vi kom in sådär rosiga om kinderna så satte vi igång och gjorde mat som vi åt till den första filmen som inte alls var bra. Den var bara mysko. Så tråkigt! Men men. När vi hade bäddat o fixat så satte vi oss i pyamas o varsin filt för att kolla på film nummer två... Grymt besvikna blev vi när vi vaknade och insåg att filmen va så trist så vi båda två hade somnat efter halva! Jeje... Iallafall.... TACK MIN FINA VÄN FÖR ETT MYSIGT DYGN HOS DEJ! =)

Gjorde en liten omväg när jag skulle åka till vidare mot Malmö... Tittade in hos farmor och Willy och åt lunch. Godingarna! =)

Nu väntar en spännande helg me Stina... Man vet aldrig vad som ska hända! Lovely!

Tjipp tjipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: