Fialottan

i äventyret livet!

Man måste göra allt för första gången nån gång...

Kategori: Fialottas

Mmm... Nu har jag betat av en sak till på listan. Idag stog jag annonserad som mötesledare på gudstjänsten! Galet! Var väldigt nervös innan och jag har jobbat med det hela veckan för att vara säker på att få med alla bitar och få det att fungera. Det är ju inte lite saker man ska få med så där! Och man måste se till att alla som medverkar får rätt information osv... Inte lätt! Men nu är det gjort! =) Det var barnvälsignelse och bebisens två systrar och kusin skulle sjunga "Jag går på livets väg". När en vuxen presenterade och sa är ni redo, så sa en av tjejerna i micken att hon inte vågar... Hihi, så gulligt. Sen stog hon där och sjöng ändå men inte i micken =)

Mmm... Så sitter man här igen. Söndag. Alla har åkt hem till sina familjer och vänner. Här sitter jag. Såna här dagar saknar jag verkligen min familj!!! Att bara ha närheten och kunna åka dit. Men idag blir det för min egen del att gå hem o fixa en god söndagsmiddag till mej själv... Ska tina lite kyckling och göra en gryta med röd chili och banan... Mumma! =) Middagssällskapet blir nog några avsnitt av "vänner" och sen ska jag gå en lång promenad för idag är det ju strålande väder!!

Trevlig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: