Fialottan

i äventyret livet!

Otroligt!

Kategori: Fialottas

Jag ska få en sångelev! När min kollega frågade om jag ville det så skrattade jag bara först och tog det inte på allvar. Sen kom jag på att jag ju faktiskt vill bli sångpedagog så småningom. Då är jag ju bra dum om jag inte tar denna chansen nu, eller hur?! Går det bra med denna killen så finns det 5-6 till som står på kö!! Så roligt! Men tack och lov att jag har min kollega (som är sångpedagog också) så jag kan få lite hjälp på traven! =)


Min elev är nog inte riktigt lika ung som denna lilla kille...

Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    oj! vad roligt för dig! när blir första gången och hur gammal är eleven? kram

    2008-10-10 | 14:43:58
  • Fia till Hanna-mia säger:

    Känns lite skumt att jag ska få en elev.. =) Jag vet inte hur gammal men han går på ITM. Jag vet faktiskt inte när det blir heller... Hehe, jag vet inte mycket!

    2008-10-10 | 16:01:48
  • hanna-mia säger:

    okej, så spännande! :)

    2008-10-10 | 19:13:43
  • Fia till syster yster säger:

    I know!!! =)

    2008-10-11 | 09:42:35

Kommentera inlägget här: