Fialottan

i äventyret livet!

Sicken julstämning!

Kategori: Fialottas

Igår alltså... Fick feeling och gick ut på stan. Jag har handlat mina fyra första julklappar! =) Sen när jag kom hem så drog jag på julmusik högt och bakade stekpannebröd! Men jag saknar snön... Hörde att det va snö i både Tidaholm och Forserum. Men här i jönköping ser man inte en snöflinga! Inte så långt kvar till jul nu. Jag älskar den här tiden på året! Visst det är inte alltid kul med grått tråkväder. Men detta att gå o mysa o fundera på vad man ska ge folk i julklapp, pyssla julkort, tända massa ljus, på med vinderjackan o mössan... Jag gillar det! =)

Kommentarer

  • systern säger:

    julen är bra mysig alltså! tänk så skönt att jag fick jobb innan jul, nu är julklapparna räddade förhoppningsvis! :) saknar dig! kram

    2008-11-01 | 15:52:56
  • Eva säger:

    Håller med, vill ha jul nu jag med. Har redan köpt två julklappar och börjat fundera på paketinslagning och julkortstillverkning. Får se om man har inspirationen kvar när det blir jul på riktigt =)

    2008-11-07 | 14:19:01
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: