Fialottan

i äventyret livet!

I´m so blessed!!

Kategori: Fialottas

Mmm... Bengan han kan minsann! "Så god Du har varit Gud, alltid trofast!" Den sången och hela skivan går varm här hemma just nu. Hemma ja. Nu börjar det se ut som ett mysigt hem, lite mera som mitt... Har fått upp lite mer personlighet kan man säga! =)

Igår blev jag välkomnad i kyrkan. Känns så otroligt gott! Och det riktigt pirrar i hela mej när jag tänker på hösten. Så mycket förväntan!! Jag hade bjudit hit min familj och mamma, pappa och älskade systern kom i lördags. Godingarna! På söndagen kom dom till kyrkan också men inte själva!!! Då har dom fått med sig Farmor hela vägen från SKÅNE!! Inte nog med det så kom hennes tre systrar som bor häromkring, min farbror som bor här i stan och min andra farbror som bor i örebro!!! Jag blev så paff och alldeles varm inombords! Dom kom för min skull liksom!

Älskade Häna-Märy! Vet du att du är en pärla! Pärlor passar ihop med andra pärlor... Som ett vackert halsband. Du är en av dom vackraste pärlorna på mitt halsband. Du gjorde mej såååå glad när du ville vara med och sjunga med mej igår!

Sippi... Du är saknad! Älskade lillebror, du fattades igår helt klart! Men det gör mej glad att tänka på att vi snart ska på äventyr tillsammans, Stevie here we come!! =)

Nu ska ja klä mig i nåt vettigare än ljusblå pyamasbyxor med blommor på... hehe. Ska ut o gå en lång promenad strax. Med Alex!!

en go bild från igår... =D

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    men tack älskade underbara, vad söt du är! jag har dock (som du vet) lite svårt att se mig som en pärla. men tusen tack i alla fall, det värmer! =) du är oxå en pärla, det hoppas jag du vet! en värdefull, vacker och strålande pärla! åå, rackarns vad jag ska sakna dig hela tiden.. jag måste komma! PUSS och KRAM

    2008-09-02 | 21:58:19

Kommentera inlägget här: