Fialottan

i äventyret livet!

Dear friends from Tidaholm!

Kategori: Fialottas

I måndags när jag hoppat av tåget från örebro och skulle gå hem genom stan såg jag Scmitarna sitta på en bänk utanför Nordéa. Snacka om kärt återseende! =) Jag blev alldeles glad och varm i hjärtat och vi bestämde att de skulle komma hem till mig o hälsa på. Och igår kom dom. Vi umgicks hela eftermiddagen och kvällen. Lagade mat, va ute på promenad, bakade bärpaj och snackade om allt som hänt sen sist och allt som händer nu och livet och Gud. Som jag saknar den gemenskapen! I Tidaholm hängde vi ihop väldigt mycket. Deras familj var ju lite av min extrafamilj kändes det som. Alltid välkommen att bara va, sjunga, äta, sova eller vad som helst hemma hos dom. Ett sånt hem vill jag också ha en dag! Och nu är min största längtan att få göra slag i saken och faktiskt, som Tristan säger, Get my butt to Memphis!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: