Fialottan

i äventyret livet!

Jaaaaaaaaaaaaaa!

Kategori: Fialottas

MEMPHIS HERE I COME!!! =)

Det är verkligen sant! Det började som en spontantanke i tisdags. Tog ett snack med bossen igår och idag fick jag klartecken på att jag får ta två veckor semester lite senare i höst. Idag klickade jag mig in på flygpoolen och bokade en biljett och nu är det betalt och klart och jag ska äntligen få åka till Memphis! Som jag har längtat efter det! Lovade ju redan när jag bodde i Tidaholm att jag skulle komma och hälsa på. Det är ändå sex år sen!!! Nu ska Mickie dit i höst och då har jag ännu mer orsak att åka över atlanten. Mickie, Tristan o hennes växande familj, Lisa och kussarna. Det ska bli så fantastiskt roligt och Tristan har redan börjat spinna loss på allt vi ska hitta på =)

Soon I´m walkin in Memphis...

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    det är så fubbigt!!! jag vill också till usa igen... men jag är glad för din skull! :)

    2009-08-28 | 15:18:24
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Fia till lillasyster säger:

    Ja det är fubbigt... Jag väntar fortfarande på miljonvinsten så ja kan bjuda med dig! =)

    2009-08-28 | 19:04:30
  • lillasyster säger:

    haha, fint! jag ska be lite extra för den där miljonvinsten.. ;)

    2009-08-29 | 11:07:37
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: