Fialottan

i äventyret livet!

No one´s gonna love you more than I do

Kategori: Fialottas

Det är första raden i refrängen på den sång som för närvarande spinner i mitt huvet ungefär dygnet runt. Fantastiskt bra låt! Hose of Horses heter bandet. Så, då var det sagt.

Idag är det juldagen. Andra dagen på den här VITA julen! Det känns nästan overkligt! När det började snöa och blev så där riktigt kallt för nån vecka sen så sa jag direkt till mig själv att allt kommer töa bort dagen innan julafton för så blir det ju alltid. Jag sa så liksom för att gardera mig själv och slippa bli besviken Om det skulle vara barmark eller slask på själva julafton. Men minusgraderna stannade kvar och så gjorde även snön! 
Nu yr snön ute... Fantastiskt mysigt! Sån här vinter kan det gärna få vara hela den tid som ska vara vinter. Regn och milda grader har vi så det räcker av ändå.

Det är en annorlunda jul i år. Overkligt som sagt. Men jag är så otroligt tacksam för mina underbara föräldrar! Även om det gör ont att ha er på skilda håll så ska ni veta att jag älskar er!

Pappa, det betydde så mycket att få tiden med dej innan jul! Samtalen, skratten och att bara få vara nära! Du har varit saknad här, det tror jag du vet. Liksom vi vet att vi saknas hos dig. Glöm aldrig att vi älskar dig!  

Mamma, det är svårt att med ord beskriva hur mycket du betyder! Att bara få gå och dra hemma hos dig, ta promenader, skratta, gråta, busa, retas, laga mat... Allt det som blir vardagen med dig är så värdefull! Du är så älskad!

Kommer att tänka på en sång till...

I look to You
After all my strenght is gone
In You I can be strong
I look to You.
And when melodies are gong
in You I hear a song
I look to You!

Kommentarer

  • Captain Funk säger:

    Du måste väl mena Band of Horses? Ett av mina favoritband, kan rekommendera dessa låtar också:



    Is there a ghost http://www.youtube.com/watch?v=JK716RqoUms



    Island on the coast live http://www.youtube.com/watch?v=ep6gkG9tqvo



    Typ världens bästa skägg har de i bandet :-)

    Hoppas att du har det kanonbra och god fortsättning! Själv har jag det riktigt gött med jullov och nu ska jag snart shoppa lite kläder på rean. Sweeet!



    /Captain Funk

    2009-12-28 | 12:30:17
  • Fia till Captain Funk säger:

    Jag menar så klart Band of Horses! Tack för låttipsen, dom ska jag lyssna in! Har inte sett några bilder på bandet men det måste jag kolla upp... =)

    2009-12-29 | 11:50:00
  • Anonym säger:

    ÅÅÅÅÅÅ va jag saknar min goa dotter

    2014-10-18 | 23:24:40

Kommentera inlägget här: