Fialottan

i äventyret livet!

Alldeles glad i hjärtat!

Kategori: Fialottas

Det har varit en bra dag!

Myslunch med S.

Skön träning på friskis

Fika med M.

Premiär på hemgruppen, mysigt gäng!

Trevligt telefonsamtal med A, och på söndag blir det middag!


Torsdagar. Mina lediga dagar. Mina oplanerade dagar. Min chans att vara spontan. Det blir oftast väldigt bra! Inte alltid blir det så välfyllt som idag. Men när det blir det är jag bara tacksam! Just idag tänker jag mycket på det jag har, det jag är glad för, det jag längtar efter, det jag vill och önskar, det jag brinner för, det jag kämpar för. Och jag är så tacksam! Så tacksam för att jag har så mycket! Jag har det jag behöver och jag har det bra. Ett jobb där jag får växa och se tonåringarna växa, helt fantastiskt! En församling som jag verkligen trivs i. Arbetskamrater som jag tycker om. En mysig lägenhet. Underbara vänner! Särskilt glad blev jag när jag hörde av vännen som jag lite tappade bort ett tag. Vännen som jag inser att jag har saknat. Mycket. Och på söndag blir det middag. Jag och vännen. Glädje!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: