Fialottan

i äventyret livet!

Bla bla blaaaaa!

Kategori: Fialottas

Nu skulle jag vilja ösa ur mig hur mycket som helst! So much on my mind!!! Men här tänker jag inte ösa... Det räcker med att jag tjatar öronen av mina tålmodiga vänner som orkar lyssna... Hihi.

Ikväll var min granne här på kvällsmat. Så fint att ha en sån go granne! En sån man bara knackar på hos närsomhelst liksom. En som man kan tjöta och tjöta och tjöta med =)

Denna dagen har vart en konstig dag. Upp och ner och helt mysko. Gå från glada tacksamhetskänslor till att bli helt totalt labil och gråtfärdig, djupt upprörd och ledsen. Sen en go stund med min saknade vän, flera timmars gött snack, glädje och middag. Sen tillbaka till frustration och ilska. Avslutningsvis denna underbara kväll med grannen. Upp och ner och hit och dit... Nu är jag helt slut... Bäst att jag lägger mig snart så jag orkar iväg på ungdomsledardagar imorn!!!

Retreat på Wettershus, hur gött låter inte det!? =)

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    göteborg i helgen! sweet! :P

    2009-02-23 | 11:08:26
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • lillasyster säger:

    ååh, jag får inte till min blogg! kanske det inte är så snyggt med grönt i alla fall... det liksom skär sig till vissa bilder jag lägger upp... man kanske borde ha en banner med bilder som är lite mer neutrala i färgerna... hm... jag får spåna på det lite...

    2009-02-26 | 12:00:24
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: