Fialottan

i äventyret livet!

En av mina absoluta favoritfilmer!

Kategori: Fialottas

Jag var lite filmsugen så här på kvällskvisten. Faktum är att jag kollar väldigt lite på film nu om man jämför med till exempel ITM-tiden. Men ikväll kände jag att det var läge för en go film. Började kolla igenom filmhyllan och fastnade för en av mina gamla VHS-filmer... En VHS som är spelad sjukt många gånger men nu var det riktigt längesen!

"You´ve Got Mail" heter filmen och här är ett klipp från slutscenen. Har du inte sett filmen tycker jag absolut att du ska göra det! Den är så söt, "gammeldags" internet med modem o grejer! Mysig låt också... =)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Oj oj oj...den gamla =). Haha...på VHS också...lite mysigt nästan.

    2009-02-03 | 11:19:59
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/
  • Fia till Eva säger:

    Ja, då känns det verkligen gammalt! Ännu mer nostalgi med lite halvt kass kvalitet! =)

    2009-02-03 | 16:27:35
  • Eva säger:

    Den kassa kvaliteten är väl en del av charmen gissar jag =)

    2009-02-04 | 08:43:23
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: