Fialottan

i äventyret livet!

Sen lördagnatt (söndagmorgon...)

Kategori: Fialottas

Ikväll har jag hängt, flummat, druckit coca cola, spelat massa spel, käkat familjepizza,
skrattat och vimsat med tre goa tonåringar och en lillasyster
(inte min tyvärr... Saknar dej Hänsy-Pänsy!)
Först var det ett låååååååååångt årsmöte. Började 16 och slutade inte förns 20!! Galet, jag har aldrig vart på ett så långt årsmöte förut. Och det var en hel del formella termer som jag inte greppade men det gick bra ändå!
Efteråt åkte jag med Albin och Anton hem till Albin. Sen dök Martin upp också.
Så sköna grabbar alltså! Mer spelkväll och flum åt folket! Haha!
Jag har gått på nån slags överenergi och massa sprall nu både fredag o lördag.
Så härligt mitt i allt tumult!
Tänk så härligt att få tönta sig och vara barnslig fast man är vuxen! =)
Nu är jag i varjefall hemma i min lägenhet efter en springtur till en buss som inte alls gick när Albin sa att den skulle gå... Men alla tre pojkarna visade sin bästa gentlemannasida och väntade med mej på nästa buss.
Bådar gott för Allianskyrkans framtida styrelsemedlemmar ;-)
Sjukt dyrt att åka buss på natten bara! Dagtid åker jag för 12.50kr men nu kostade det 28.90kr!!!! Stört!

Naej, nu blir det mest svamligt babbel här så ja säger godnatt och bjussar på lite fina kort! =)

 
Lina pyntar en skeptisk men tålmodig Anton
 
Martin fick nyss en gummisnodd i ögat... Stackarn =)

Galenpannan Albin

Vårens nya look eller?

Chokladspår på tungan =)

Kommentarer

  • jossan säger:

    du markus löwemo påminner om michael johnsson när han sjunger, sådeså :)

    2009-02-01 | 14:10:46

Kommentera inlägget här: